czwartek, 8 listopada 2012

wyróżnienie


 
czyli Matka Kwiatka
 
obdarowała mnie następującym wyróżnieniem.
Dziękuję w swoim imieniu i w imieniu Mikołajka,
bo w pewien ważny sposób on też pisze tego bloga...
 
Dziękuję jeszcze raz. Piszę prosto z serca...
 
 
 
Zasadą wyróżnienia jest wyróżnić inne blogi tak, aby wieści o nich poszły dalej w świat.
Z braku czasu niewiele teraz czytam, ale zawsze wracam do trzech, nie licząc pięknego bloga prowadzonego przez Matkę Kwiatka, której też należy się ode mnie takie wyróżnienie za pewne wyczulenie duszy, które jest bliskie mojemu...


A więc:

Mama Doskonała, Anjami, która snuje opowieść o swoim życiu, a ja czytam jak dobrą powieść prawdziwej matki Polki, która jadła chleb z niejednego pieca, powieść o życiu podobnym i niepodobnym do mojego, bardzo mi bliska...

Pen, która ma pióro obdarzone pewnym ulotnym poczuciem humoru, który do mnie trafia nie mniej niż szata graficzna jej bloga. Nawet gdy pisze o rzeczach smutnych czy dla niej nieprzyjemnych, jej podejście pomaga mi przetrwać moje małe dramaty.

I wspaniały blog Moniki
Wielki Dziennik Sukcesu
inny od poprzednich.
WDS to po prostu blog o prawdzie, której poszukuje w swoim życiu autorka.
Lubię tam zaglądać.
Zawsze mnie do czegoś zainspiruje, pozostawi temat do myślenia,
choć czasem mam inne podejście czy poglądy na dany temat.

I jak to napisała Matka Kwiatka
- absolutnie nie czytajcie! ;)


2 komentarze:

  1. Dziekuję za nominację i za powód, by dalej czasem coś zabawnego napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację:) Choć szczerze, nie czuję się Matką Polką - poza tym, żem Matka i Polka to chyba nic więcej mnie nie łączy z "Matką Polką" ;)

    A wiesz, że czasem łapię sie na tym, że trudno mi określić co to takiego ta Matka Polka??? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...