środa, 3 października 2012

so sweet blog award

Zacznę od tego, że dziękuję.
Za miłe słowa. Za stałą Obecność. Za wyróżnienie So Sweet Blog Award - które Przygody Mikołajka dostały od Ciebie - Anjami.


A zasady są takie, że w dobrym tonie jest wyróżnienie puścić w świat dalej:

Gdzie zaglądam, gdzie mi dobrze, czyli moje wyróżnienia:

Świtezio droga - tak tak, od lat niezmiennie.
Anjami - świat Twoimi oczami wygląda bardzo podobnie, bratnia duszo.
Pen - zastanawiam się wciąż, jak to się stało, że jako jedna z nielicznych, zostałaś obdarzona po równi dwoma talentami - do rysowania i do pisania. I nie wiem, którym bardziej.
Mamo Kwiatka - dziękuję za Twoją opowieść o życiu, która gra na strunach mojego serca ( z jakiegoś powodu).
Katullku - choć dawno nic nie pisałaś, to jednak mam nadzieję, że coś tam jeszcze kiedyś się pojawi u Chochlików.
Szklanko - za "ujęcie pryzmatyczne" - jak puścisz białe światło przez pryzmat, powstaje tęcza...

4 komentarze:

  1. :))))

    O tak Katullka dawno nie było...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że brak snu naprawdę ci szkodzi :P
    Dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie u Ciebie nie było, za co przepraszam i ogromnie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...