sobota, 27 października 2012

9; errata

W zasadzie jak pisałam o Danielu i jego dziewięciu miesiącach na świecie, to mi umknęło najważniejsze. Daniel woła - "mamama". Wtedy myślałam, że to przypadkowe. Ale teraz już wiem, że nie. Daniel już w 8 miesiącu formułował takie nieśmiałe -  Mamamamama....ale inne dźwięki produkował też. Teraz się jednak zorientowałam, że to jest to. Że moje młodsze dziecko już mówi do mnie "Mama"...

No i w zeszłą sobotę na świat wychynął pierwszy Danielowy ząbek, a raczej jego zapowiedź. Pękło dziąsło i jest! (Dziś odsypia cały ostatni tydzień).

I jeszcze zapomniałam napisać, że raczkując Daniel otwiera sobie uchylone drzwi. I włącza wszystko, co da się włączyć waleniem rączką aż do skutku...

I że uwielbia czepiać się Mikołaja, łapać się, siadać na nim, przetaczać się po nim i zabierać mu wszystkie zabawki. Zaczeło się!

4 komentarze:

  1. Brawo:))))Ja nadal czekam na "mama". Gratuluję:) Niezmiernie się cieszę:)))))))))))))
    Buziaki dla chłopaków:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. no bo starszy brat własnie do tego służy, żeby mu zabawki zabierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. errata miód malina. mój w tym wieku, a raczej starszy, tatował na wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...