niedziela, 13 maja 2012

łańcuszek blogujących mam - czyli Mikołajek sprawdził, co kryje sie w torebce magenisiowej mamy

Mama Doskonała zaprosiła mnie do zabawy blogujących mam, więc aby łańcuszek się nie przerwał - jedziemy!

Zasady zabawy są proste:)

  1. Zdradź, kto zaprosił Cię do zabawy
  2. Wymień 5 kosmetyków, bez których nie wychodzisz z domu (podaj nazwy producentów, możesz zamieścić zdjęcia)
  3. Zaproś 5 innych osób 
A więc - nie wychodzę z domu bez:

- balsamu Tisane (nie rozstaję się z Tisane)
- kremu Lipobase - głównie do użytku Mikołajka
- żelu do natychmiastowego oczyszczenia brudnych łapek (mam pięć różnych)

Inne kosmetyki wpadają absolutnie przypadkowo lub z powodu konieczności, na zdjęciu Mikołajek trzyma jeszcze cienie Chanel khaki i Flower by Kenzo, którymi spryskał kanapę :-)
Zapraszam do zabawy:

Świteziankę (która mnie przeklnie i splunie przez lewe ramię, a może nawet się uśmieje)
Pen
mtotowangu

/Nie udało mi się zmieścić w magicznej piątce, ale za to  doskonała trójka/

Miłej Zabawy :-)








1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...