niedziela, 13 stycznia 2013

biedroneczki są w kropeczki

Jak wiadomo są w kropeczki biedroneczki. Te piękne biedronki przyszły do mnie na pocztowych nóżkach 31 grudnia zeszłego roku (tak! to był zeszły rok) i są świąteczno-noworocznym prezentem od firmy SuziArt, której właścicielka Agnieszka tworzy niepowtarzalną biżuterię. Sytuacja o tyle niezwykła, że to jeden z niewielu prezentów jakie dostałam w tym roku, a Agnieszka wraz z SuziArt wspiera Mikołajka.



Dziękuję :-) Obok motyli i pająków  - biedronki są moimi ulubionymi robaczkami :-)

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że biedroneczki Ci się spodobały:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki słodkie, ale lubienia pająków kompletnie nie rozumiem, choć zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, że lubię, jak po mnie chodzą, ale ogólnie mogą sobie żyć. Są fascynujące... I piękne... Niektóre mają nawet futerko! Jak kotki!

      Usuń
    2. Błagam.....Tylko nie pająki...I nie do kociego futerka....teraz mi się kot źle kojarzył będzie:P A wałęsaki brazylijskie znasz? Te ani piękne, ani fascynujące nie są....Przerażają mnie....

      Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie:) Cudne:)

      Usuń
    3. Anjami, miałam kiedyś w terarium karaczany brazylijskie. Jedne z piękniejszych owadów. Ich gody były oszałamiające! :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...